Headlines
Palautusohjeet tarkentuivat!
Tuesday, February 11, 2025
PALAUTUKSET
Kaikista palautuksista on täytettävä palautuslomake, josta käy ilmi mistä palautetaan, mitä palautetaan ja kuinka paljon palautetaan.
Täytetty palautuslomake on annettava kuljettajan mukaan.
Asiakkaan vastuulla on osoittaa kuljettajalle palautettavat tuotteet.
Diamond Beveragesille kuulumattomat tuotteet tai astiat palautetaan automaattisesti takaisin lähettäjälle, josta veloitamme käsittely- ja kuljetusmaksun 50€ (alv 0 %).
Tyhjien astioiden palautus:
Tyhjiä astioita tulee palauttaa vähintään 4 astiaa kerralla, muissa tapauksissa veloitamme käsittelykulun 20€ (alv 0 %).
Tyhjät astiat noudetaan tilauksien toimituksien yhteydessä.
Palautuksista on ilmoitettava etukäteen esimerkiksi sähköpostitse tai verkkokauppatilauksen kommenttikentässä.
Tyhjien astioiden erillisnoudoista veloitamme kuljetus- ja käsittelymaksun 50€ (alv 0 %).
Hyvitys lähetetään asiakkaalle, kun astiat saapuvat varastoon. Tämä voi viedä kahdesta päivästä muutamaan viikkoon.
Reklamaatiot/muut tuotepalautukset:
Tuotepalautuksista on aina tehtävä reklamaatio osoitteeseen myynti(at)diamondbeverages.fi. Reklamaatiosta tulee käydä ilmi.
Kaikista palautuksista on täytettävä palautuslomake, josta käy ilmi mistä palautetaan, mitä palautetaan ja kuinka paljon palautetaan.
Täytetty palautuslomake on annettava kuljettajan mukaan.
Asiakkaan vastuulla on osoittaa kuljettajalle palautettavat tuotteet.
Diamond Beveragesille kuulumattomat tuotteet tai astiat palautetaan automaattisesti takaisin lähettäjälle, josta veloitamme käsittely- ja kuljetusmaksun 50€ (alv 0 %).
Tyhjien astioiden palautus:
Tyhjiä astioita tulee palauttaa vähintään 4 astiaa kerralla, muissa tapauksissa veloitamme käsittelykulun 20€ (alv 0 %).
Tyhjät astiat noudetaan tilauksien toimituksien yhteydessä.
Palautuksista on ilmoitettava etukäteen esimerkiksi sähköpostitse tai verkkokauppatilauksen kommenttikentässä.
Tyhjien astioiden erillisnoudoista veloitamme kuljetus- ja käsittelymaksun 50€ (alv 0 %).
Hyvitys lähetetään asiakkaalle, kun astiat saapuvat varastoon. Tämä voi viedä kahdesta päivästä muutamaan viikkoon.
Reklamaatiot/muut tuotepalautukset:
Tuotepalautuksista on aina tehtävä reklamaatio osoitteeseen myynti(at)diamondbeverages.fi. Reklamaatiosta tulee käydä ilmi.
Asiakkaan nimi (toimipiste)
Palautuksen syy
Kuva tuotteen eränumerosta ja parasta ennen -päiväyksestä
(Kertakäyttöastioiden kohdalla myös kuva kertakäyttöastian eränumerosta ja QR-koodista)
Reklamaation jälkeen asiakaspalvelu ohjaa prosessissa eteenpäin.
Palautuksen syy
Kuva tuotteen eränumerosta ja parasta ennen -päiväyksestä
(Kertakäyttöastioiden kohdalla myös kuva kertakäyttöastian eränumerosta ja QR-koodista)
Reklamaation jälkeen asiakaspalvelu ohjaa prosessissa eteenpäin.
Diamond Beveragesilla ei ole hyvitysvelvollisuutta seuraavissa tapauksissa:
Tuotteet ovat toimitettu asiakkaalle yli 3 kuukautta ennen reklamaatiota.
Palautukseen liittyvät dokumentit ovat puutteellisia.
Tuotteet ovat palautettu ilman etukäteen tehtyä reklamaatiota.
Tuotteet ovat toimitettu asiakkaalle yli 3 kuukautta ennen reklamaatiota.
Palautukseen liittyvät dokumentit ovat puutteellisia.
Tuotteet ovat palautettu ilman etukäteen tehtyä reklamaatiota.
*****