ASIAKASPALAUTUSOHJEET:

PK-SEUDUN JA HEMMON ASIAKASPALAUTUKSET
  • Kuski tarvitsee mukaansa valmiiksi täytetyn palautuslomakkeen (liite 1). Jos haluaa ravintolalle oman kappaleen palautuksesta, voi täyttää vielä toisen kappaleen kuskin kuitattavaksi. Palautuksista on hyvä ilmoittaa etukäteen esimerkiksi verkkokauppatilauksen kommenttikentässä. Minimimäärä palautettaville astioille on 4 kpl, pienemmistä määristä veloitetaan käsittelykulu 20€ alv0%.
  • Diamond Beveragesille kuulumattomien astioiden palautuksesta ravintolaan veloitamme selvitys- ja kuljetusmaksun 50€ ALV 0%.
  • Tuotepalautuksissa palautettavaan tuotteeseen tulee kiinnittää oma palautuslomakkeensa (liite 1), jossa tulee asiakastietojen, palautuspäivämäärän ja tuotteen nimen lisäksi ilmetä palautettava määrä, palautuksen syy (esim. vaahtotuote tai voinen maku) sekä parasta ennen -päiväys.
  • Tuotepalautuksista on aina ennen palautusta informoitava osoitteeseen myynti@diamondbeverages.fi, jossa tulee asiakastietojen, palautuspäivämäärän ja tuotteen nimen lisäksi ilmetä palautettava määrä, palautuksen syy (esim. vaahtotuote tai voinen maku) sekä parasta ennen -päiväys. Ilman ennakkoon tehtyä sähköistä ilmoitusta ei tuotteesta ole hyvitysvelvoitetta
  • Tuotepalautuksissa palautettavaan tuotteeseen tulee kiinnittää oma palautuslomakkeensa (liite 1), jossa tulee ilmetä samat asiat kuin sähköpostitse tehdyssä ilmoituksessa.
  • Ravintolan vastuulla on ohjeistaa kuski ottamaan mukaansa oikeat palautukset.

KAUKOKIIDON ASIAKASPALAUTUKSET
  • Tyhjien astioiden palautuksesta ja niiden määrästä tulee kertoa tilauksen yhteydessä. Näin kuskilla on tarpeelliset rahtikirjat mukanaan palautusta varten. Tankkeja ei tule laittaa kuskin mukaan ilman lomakkeita. Ilman lomakkeita palautettuihin tyhjiin astioihin ei ole hyvitysvelvoitetta. Minimimäärä palautettaville astioille on 4 kpl, pienemmistä määristä veloitetaan käsittelykulu 20€ alv0%.
  • Diamond Beveragesille kuulumattomien astioiden palautuksesta ravintolaan veloitamme selvitys- ja kuljetusmaksun 50€ ALV 0%.
  • Tuotepalautuksista on aina ennen palautusta informoitava osoitteeseen myynti@diamondbeverages.fi, jossa tulee asiakastietojen, palautuspäivämäärän ja tuotteen nimen lisäksi ilmetä palautettava määrä, palautuksen syy (esim. vaahtotuote tai voinen maku) sekä parasta ennen -päiväys. Ilman ennakkoon tehtyä sähköistä ilmoitusta ei tuotteesta ole hyvitysvelvoitetta
  • Tuotepalautuksissa palautettavaan tuotteeseen tulee kiinnittää oma palautuslomakkeensa (liite 1), jossa tulee ilmetä samat asiat kuin sähköpostitse tehdyssä ilmoituksessa.
  • Palautuslomakkeesta on erittäin tärkeää ilmetä mistä ravintolasta palautus on tehty, jotta hyvitys osataan kohdistaa oikeaan paikkaan. Jos tieto puuttuu, ei palautettavilla tuotteilla ole hyvitysvelvollisuutta.
  • Ravintolan vastuulla on ohjeistaa kuski ottamaan mukaansa oikeat palautukset.
Palautuslomake 2023.pdf  (liite 1)
Loading
Loading