ASIAKASPALAUTUSOHJEET:
PK-SEUDUN, TURUN JA PORVOON ASIAKASPALAUTUKSET
MUU SUOMI ASIAKASPALAUTUKSET
PK-SEUDUN, TURUN JA PORVOON ASIAKASPALAUTUKSET
- Astioiden palautus on ilmaista palautettaessa vähintään 4 kegiä kerralla. Pienemmistä määristä veloitamme käsittelykulun 20 € alv0%
- Astiapalautuksista on hyvä ilmoittaa etukäteen esimerkiksi verkkokauppatilauksen kommenttikentässä.
- Kuski tarvitsee mukaansa valmiiksi täytetyn Palautuslomakkeen. Jos haluaa ravintolalle oman kappaleen palautuksesta, voi täyttää vielä toisen kappaleen kuskin kuitattavaksi.
- Diamond Beveragesille kuulumattomat astiat palautetaan automaattisesti takaisin ravintolalle. Palautuksesta veloitamme käsittely- ja kuljetusmaksun 50€ alv0 %
- Tuotepalautuksista on aina ennen palautusta informoitava sähköpostitse osoitteeseen myynti@diamondbeverages.fi, jossa tulee asiakastietojen, palautuspäivämäärän ja tuotteen nimen lisäksi ilmetä palautettava määrä, palautuksen syy (esim. vaahtotuote tai voinen maku) sekä parasta ennen -päiväys tai tuotteen eränumero, sekä KeyKegien kohdalla kuva tuotteen QR-koodista ja eränumerosta. Alla esimerkki. Ilman ennakkoon tehtyä sähköistä ilmoitusta ei tuotteesta ole hyvitysvelvoitetta.
- Tuotepalautuksissa palautettavaan tuotteeseen tulee kiinnittää oma Palautuslomakkeensa, jossa tulee ilmetä samat asiat kuin sähköpostitse tehdyssä ilmoituksessa.
- Diamond Beveragesilla ei ole hyvitysvelvollisuutta tuotteista, jotka on toimitettu yli kolme kuukautta ennen reklamaatiota.
- Palautuslomakkeesta on erittäin tärkeää käydä ilmi, mistä ravintolasta palautus on tehty, jotta hyvitys osataan kohdistaa oikeaan paikkaan. Jos tieto puuttuu, ei Diamond Beveragesilla ole hyvitysvelvollisuutta.
- Ravintolan vastuulla on osoittaa kuljettajalle palautettavat tuotteet.
- Pelkistä tuotepalautuksista veloitamme kuljetusyhtiön sen hetkisen hinnaston mukaisesti.
MUU SUOMI ASIAKASPALAUTUKSET
- Astioiden palautus on ilmaista palautettaessa vähintään 4 kegiä kerralla. Pienemmistä määristä veloitamme käsittelykulun 20 € alv0%
- Astiapalautuksista ja astioiden määrästä tulee kertoa tilauksen yhteydessä (sähköpostitse, puhelimitse tai verkkokaupan tilauksen kommenttikentässä). Näin kuskilla on tarpeelliset rahtikirjat mukanaan palautusta varten. Astioita ei tule laittaa kuskin mukaan ilman rahtikirjoja. Ilman rahtikirjoja palautetuista astioista ei Diamond Beveragesilla ole hyvitysvelvollisuutta.
- Diamond Beveragesille kuulumattomat astiat palautetaan automaattisesti takaisin ravintolalle. Palautuksesta veloitamme käsittely- ja kuljetusmaksun 50€ alv0 %
- Tuotepalautuksista on aina ennen palautusta informoitava sähköpostitse osoitteeseen myynti@diamondbeverages.fi, jossa tulee asiakastietojen, palautuspäivämäärän ja tuotteen nimen lisäksi ilmetä palautettava määrä, palautuksen syy (esim. vaahtotuote tai voinen maku) sekä parasta ennen -päiväys tai tuotteen eränumero. Ilman ennakkoon tehtyä sähköistä ilmoitusta ei tuotteesta ole hyvitysvelvoitetta.
- Tuotepalautuksissa palautettavaan tuotteeseen tulee kiinnittää oma Palautuslomakkeensa, jossa tulee käydä ilmi samat asiat kuin sähköpostitse tehdyssä ilmoituksessa.
- Diamond Beveragesilla ei ole hyvitysvelvollisuutta tuotteista, jotka ovat toimitettu yli kolme kuukautta ennen reklamaatiota.
- Palautuslomakkeesta on erittäin tärkeää ilmetä mistä ravintolasta palautus on tehty, jotta hyvitys osataan kohdistaa oikeaan paikkaan. Jos tieto puuttuu, ei palautettavilla tuotteilla ole hyvitysvelvollisuutta. Yli kolme kuukautta tavarantoimituksesta tehdyistä reklamaatioista ei ole hyvitysvelvollisuutta.
- Palautuslomakkeesta on erittäin tärkeää käydä ilmi, mistä ravintolasta palautus on tehty, jotta hyvitys osataan kohdistaa oikeaan paikkaan. Jos tieto puuttuu, ei Diamond Beveragesilla ole hyvitysvelvollisuutta.
- Ravintolan vastuulla on osoittaa kuljettajalle palautettavat tuotteet.
- Pelkistä tuotepalautuksista veloitamme kuljetusyhtiön sen hetkisen hinnaston mukaisesti.