Sivun ylälaita

​PALAUTUKSET

Tältä sivulta löydät yleistä tietoa palautuksista sekä tyhjien astioiden ja viallisten tuotteiden palautusohjeet. Tältä sivulta löydät myös palautuksiin liittyvät hyvityskäytännöt.

YLEISTÄ PALAUTUKSISTA

Kaikista palautuksista on täytettävä palautuslomake, josta käy ilmi lähettäjä, palautettavat tuotteet ja palautettavien tuotteiden määrä. Täytetty palautuslomake on kiinnitettävä palautettaviin tuotteisiin tai annettava kuljetusyhtiölle.
Asiakkaan vastuulla on osoittaa kuljetusyhtiölle palautettavat tuotteet.
Diamond Beveragesille kuulumattomat tuotteet tai astiat palautetaan automaattisesti takaisin lähettäjälle, mistä veloitamme käsittely- ja kuljetusmaksun 50€ (alv 0 %).

TYHJÄT ASTIAT

Tyhjiä astioita tulee palauttaa vähintään 4 astiaa kerralla, muissa tapauksissa veloitamme käsittelykulun 20€ (alv 0 %).
Tyhjät astiat noudetaan tilauksien toimituksien yhteydessä.
Palautuksista on ilmoitettava etukäteen esimerkiksi sähköpostitse tai verkkokauppatilauksen kommenttikentässä.
Tyhjien astioiden erillisnoudoista veloitamme kuljetus- ja käsittelymaksun 50€ (alv 0 %).

​VIALLISET TUOTTEET

Viallisista tuotteista on aina tehtävä reklamaatio osoitteeseen myynti@diamondbeverages.fi. 
Reklamaatiosta tulee käydä ilmi seuraavat asiat:
Asiakkaan nimi (toimipiste).
Palautuksen syy.
Kuva tuotteen eränumerosta ja parasta ennen -päiväyksestä.
Kertakäyttöastioiden kohdalla kuva oluen tarrasta sekä kertakäyttöastian itsensä eränumerosta ja QR-koodista. Nämä löytyvät yleensä printattuna astian kyljestä.
Reklamaation jälkeen asiakaspalvelumme ohjaa palautusprosessissa eteenpäin.

​HYVITYKSET

Teemme hyvitykset, kun tuotteet ovat palautuneet varastoomme. Tämä voi viedä kahdesta päivästä muutamaan viikkoon.

Diamond Beveragesilla ei ole hyvitysvelvollisuutta seuraavissa tapauksissa:
Tuotteet ovat toimitettu asiakkaalle yli kolme (3) kuukautta ennen reklamaatiota.
Palautukseen liittyvät dokumentit ovat puutteellisia.
Tuotteet ovat palautettu ilman etukäteen tehtyä reklamaatiota.
Lataa palautuslomake tästä

​PALAUTUKSET

Tältä sivulta löydät yleistä tietoa palautuksista sekä tyhjien astioiden ja viallisten tuotteiden palautusohjeet. Tältä sivulta löydät myös palautuksiin liittyvät hyvityskäytännöt.

YLEISTÄ PALAUTUKSISTA

Kaikista palautuksista on täytettävä palautuslomake, josta käy ilmi lähettäjä, palautettavat tuotteet ja palautettavien tuotteiden määrä. Täytetty palautuslomake on kiinnitettävä palautettaviin tuotteisiin tai annettava kuljetusyhtiölle.
Asiakkaan vastuulla on osoittaa kuljetusyhtiölle palautettavat tuotteet.
Diamond Beveragesille kuulumattomat tuotteet tai astiat palautetaan automaattisesti takaisin lähettäjälle, mistä veloitamme käsittely- ja kuljetusmaksun 50€ (alv 0 %).

TYHJÄT ASTIAT

Tyhjiä astioita tulee palauttaa vähintään 4 astiaa kerralla, muissa tapauksissa veloitamme käsittelykulun 20€ (alv 0 %).
Tyhjät astiat noudetaan tilauksien toimituksien yhteydessä.
Palautuksista on ilmoitettava etukäteen esimerkiksi sähköpostitse tai verkkokauppatilauksen kommenttikentässä.
Tyhjien astioiden erillisnoudoista veloitamme kuljetus- ja käsittelymaksun 50€ (alv 0 %).

​VIALLISET TUOTTEET

Viallisista tuotteista on aina tehtävä reklamaatio osoitteeseen myynti@diamondbeverages.fi. 
Reklamaatiosta tulee käydä ilmi seuraavat asiat:
Asiakkaan nimi (toimipiste)
Palautuksen syy
Kuva tuotteen eränumerosta ja parasta ennen -päiväyksestä
Kertakäyttöastioiden kohdalla kuva oluen tarrasta sekä kertakäyttöastian itsensä eränumerosta ja QR-koodista. Nämä löytyvät yleensä printattuna astian kyljestä.
Reklamaation jälkeen asiakaspalvelumme ohjaa palautusprosessissa eteenpäin.

​HYVITYKSET

Teemme hyvitykset, kun tuotteet ovat palautuneet varastoomme. Tämä voi viedä kahdesta päivästä muutamaan viikkoon.

Diamond Beveragesilla ei ole hyvitysvelvollisuutta seuraavissa tapauksissa:
Tuotteet ovat toimitettu asiakkaalle yli kolme (3) kuukautta ennen reklamaatiota.
Palautukseen liittyvät dokumentit ovat puutteellisia
Tuotteet ovat palautettu ilman etukäteen tehtyä reklamaatiota.
Lataa palautuslomake tästä